Reklamowe-24

Reklamowe-24 niezastąpione kompendium wiedzy o artykułach reklamowych, stroje reklamowe, maskotki reklamowe, gadżety reklamowe, szaliki

Account Director kto to jest, czyli reklamowe abecadło

Reklamowe-24Kontynuując naszą podróż po stanowiskach pracy, które można spotkać w firmach reklamowych albo w działach reklamy przedsiębiorstw, pozostajemy przy słowie account i zastanowimy się, czym się zajmuje .

To, w encyklopedycznym skrócie osoba, której podstawowym zadaniem jest kierowanie pracą agencji albo działu reklamy oraz tworzenie partnerskich i twórczych związków pomiędzy firmą, w której pracuje, a jej klientami. zajmuje jedno z ważniejszych stanowisk w firmie, podporządkowane służbowo jedynie dyrektorowi generalnemu lub prezesowi firmy. Bezpośrednimi podwładnymi osoby zajmującej stanowisko , są między innymi wspomniany już w innym artykule Account Manager, a także , który niebawem doczeka się osobnego opracowania.

Podstawowy zakres obowiązków, którym powinien sprostać w trakcie swej pracy , choć zapewne różny, w poszczególnych firmach, należy uznać za bardzo szeroki i kluczowy dla całej firmy, a dla przejrzystości tekstu, korzystając z koniecznego uproszczenia, firmę nazwiemy agencją.

będąc osobą odpowiedzialną za ogólny rozwój i rentowność firmy, zajmuje się budową i kreacją strategii przywództwa, w oparciu o plany biznesowe i marketingowe, realizowane wspólnie z podległym mu zespołem ludzi. Tworząc partnerskie oraz twórcze relacje z klientami agencji, w przeważającej mierze skupia się na identyfikowaniu identyfikowanie oczekiwań klienta w stosunku do agencji szczegółowo analizując jego plany marketingowe. prowadząc pracę agencji przede wszystkim planuje, analizuje i ocenia, zarówno założony budżet konkretnej akcji reklamowej jak i nakreślony wstępny plan pracy, zwłaszcza w kontekście jego złożoności, realizmu oraz narzuconych terminów. Jego współpraca z działami kreatywnym, medialnym i produkcyjny jest nieodzowna, gdyż każdy etap w procesie powstawania nowej reklamy, wymaga, w ramach właściwych relacji z klientem, raportowania mu kolejnych etapów realizacji.

samodzielnie budując długofalowe relacje biznesowych z klientami komercyjnymi winien wykazywać się w miarę możliwości biegłą znajomością sektora, z którym współpracuje agencja, cechować się umiejętnościami komunikacyjnymi i prezentacyjnymi. Skuteczny i odnoszący sukcesy zawodowe

uzyska je dzięki takim cechom osobowościowymi, takimi jak wyśmienita umiejętność komunikacji, zdolności przywódcze, umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu, kreatywność w rozwiązywaniu problemów, wysoka odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu. Te cechy, wzbogacone wykształceniem wyższym, zwłaszcza z marketingu lub reklamy oraz biegłością w posługiwaniu się nowoczesnymi technikami medialnymi, to idealny .

Dane wpisu

Data
28 września 2012

Autor
reklamowe-24

Kategoria

Zostaw odpowiedź