Reklamowe-24

Reklamowe-24 niezastąpione kompendium wiedzy o artykułach reklamowych, stroje reklamowe, maskotki reklamowe, gadżety reklamowe, szaliki

Maskotki reklamowe z numerkami, czyli chomik MOSiR

Reklamowe-24 maskotki reklamowe chomik MOSiR

reklamowe

to najczęściej wykonane z materiałów tekstylnych, wypełnione miękkim elastycznym materiałem, produkowane w wielu formach, naśladujących najczęściej postacie znanych lub wymyślonych zwierząt, przy czym należy podkreślić, że najbardziej popularną formą, są reklamowe w formie misia. A ponieważ miś, to także obiegowe i powszechnie stosowane miano, którym nazywa się reklamowe, warto się zastanowić, dlaczego ta, a nie inna nazwa jest tak powszechnie stosowana do określania pluszaków.

,

w tym

reklamowe,

służą nie tylko dzieciom do zabawy, ale poprzez zapobiegliwość producentów stają się artykułami poszukiwanymi, czy nawet kolekcjonerskimi, zwłaszcza poprzez produkcję serii maskotek różniących się nie tylko kolorystyką, stylistyką, ale również dodatkowymi akcesoriami, związanymi nie tylko z konkretnymi  okolicznościami, jak popularne, choć wykorzystywane komercyjnie święta, na przykład Boże Narodzenie lub  typowo marketingowe Walentynki, czy chociażby typowe uroczystości prywatne, rodzinne, jak imieniny czy urodziny.

Dlatego nazwą miś, którą noszą niezliczone

reklamowe,

określane są przez znawców oraz historyków kultury, etnografów w zależności do różnych zjawisk lub okoliczności, , w tym reklamowe w postaci niedźwiedzia.

Reklamowe-24 maskotki reklamowe chomik MOSiR

W jednym z takich przypadków, nazwa wywodzona jest wprost od pseudonimu byłego prezydenta Stanów Zjednoczonych () oraz anegdoty związanej z przebiegiem pewnego polowania. W roku 1902, w stanie  , amerykański prezydent Theodore Roosevelt brał udział w polowaniu na niedźwiedzie. W trakcie polowania, gdy większość myśliwych miała na swym koncie upolowane zwierzęta, prezydent nie mógł się wykazać zdobytym, swoistym trofeum. Dopiero, kiedy  towarzyszące mu osoby, po długotrwałym pościgu z udziałem psów myśliwskich schwytały młodego niedźwiedzia i przywiązały go do drzewa, a następnie zaproponowały prezydentowi, aby  osobiście zastrzelił zwierzę,  koronując tym swój udział w polowaniu,   stanowczo się sprzeciwił, uważając, że zastrzelenie, unieruchomionego i zupełnie bezradnego oraz bezbronnego zwierzęcia jest zachowaniem nie godnym dla prawdziwego myśliwego i polecił, aby niedźwiadka uwolniono. Przebieg zdarzenia przedostał się momentalnie do prasy i już następnego dnia gazeta nie ograniczyła się tylko do opisania tego wydarzenia, ale poświęcono mu okolicznościowy, krótki polityczny komiks autorstwa Clifforda Berrymana, obrazujący przebieg polowania.

Reklamowe-24 maskotki reklamowe chomik MOSiR

Epilog tej historii był taki, że gdy Morris Michtom, rosyjski emigrant żydowskiego pochodzenia, prowadzący ze swą żoną Rose sklep przy w Nowym Jorku zapoznał się z rysunkami w gazecie, zainspirowany wykonał zabawkę w postaci niedźwiadka, umieścił ją na wystawie swego sklepu, obdarzając i podpisując jednoznacznie kojarzącym się mianem Teddy bear. Potem historia zabawek, czyli

pluszowych misiów

potoczyła się szybko, bo gdy Morris Michtom przesłał jedną ze swych maskotek do prezydenta Roosevelta i uzyskał od niego pozwolenie na używanie jego przydomka do nazywania

maskotek,

ta forma zabawek stała się tak popularna, że została nie tylko symbolem kolejnej kampanii prezydenckiej w 1905 roku, ale doprowadziła do założenia przez Morrisa Michtoma firmy zajmującej się masową produkcją pluszowych zabawek .

Trudno się zatem dziwić, że w postaci pluszowego misia są niezwykle chętnie używane przez branżę reklamową do celów promocyjnych, jako

reklamowe

i już przeszło sto lat cieszą się niesłabnącą popularnością, stanowiąc ten rodzaj

gadżetów reklamowych,

które powszechnie i coraz częściej wykorzystywane są do marketingu i reprezentacji, choć po reklamowe sięgają nie tylko przedstawiciele firm reklamowych, ale

Reklamowe-24 maskotki reklamowe chomik MOSiR

reklamowe

to także kolorowi przedstawiciele organizacji społecznych, klubów sportowych, instytucji państwowych, placówek szkolnych różnych szczebli albo prywatnych przedsiębiorstw, coraz bardziej popularni, a niektórzy nawet rozpoznawalni i powszechnie pożądani.

Zostaw odpowiedź