Reklamowe-24

Reklamowe-24 niezastąpione kompendium wiedzy o artykułach reklamowych, stroje reklamowe, maskotki reklamowe, gadżety reklamowe, szaliki

Maskotki reklamowe, czyli nie ma to jak w domu CNIF

,reklamowe-24 maskotki reklamowe domek CNIF

projektowane i tworzone, jako marki, albo inaczej firmowe, coraz częściej zmieniają swoje oblicze. Korzystając z doświadczeń nabywanych przez , zmieniające się możliwości techniczne oraz rosnących oczekiwań klientów, coraz częściej prezentują zupełnie nowy wizerunek.

Świeże spojrzenie marketingowców, powoduje przedstawianie nie tylko starych, doskonale znanych postaci w zupełnie nowy sposób, ale umożliwia tworzenie zupełnie nowych form.

reklamowe-24 maskotki reklamowe domek CNIFNiedawno pani Carol Phillips, wskazując na renesans maskotek w marketingu oraz coraz powszechniejsze sięganie po tą formę przekazu reklamowego, zwróciła szczególną uwagę na walory użytkowe maskotek reklamowych. Według prezes Grupy Amplitude,

to dar, który się otrzymuje na dawanie. Podkreślając inne cechy maskotek, zauważyła, że maskotki reklamowe stają się przyjaciółmi, bezinteresownymi, nieoczekującymi wynagrodzenia oraz podkreśliła fakt, że można je używać przez długi, długi czas.

Firmy, zwłaszcza te, którym nieustannie zależy na pozyskiwaniu nowych klientów, zaczynają uświadamiać sobie, że zasadnicze znaczenie dla świadomości produktu oraz merchandisingu, jest posiadanie własnej, unikalnej, niebędącej wytworem masowej produkcji reklamowej. Stąd wzmożone działania projektantów, aby dedykowane konkretnej firmie, stanowiły unikalny gadżet, spójny z innymi, stosowanymi w firmie przekazami reklamowymi.

W dłuższej perspektywie,

reklamowe-24 maskotki reklamowe domek CNIF

powinny pomóc w tworzeniu wartości marki, która choć stanowi wartość niematerialna, bezpośrednio przekłada się na wartość firmy, produktów i usług.

Przy tworzeniu nowego wizerunku , projektanci starają się najczęściej stworzyć postać, która w najbardziej bezpośredni sposób zaakcentuje profil działalności firmy. Im szybsze i intuicyjne skojarzenia osób otrzymujących , tym większa efektywność przekazu reklamowego oraz jego marketingowa przydatność.

Decydując się na powierzenie, firmie zajmującej się projektowaniem i produkcją maskotek reklamowych, misji stworzenia firmowej, Centrum Nieruchomości i Finansów oczekiwało powstania niebanalnej i unikatowej , jednoznacznie związanej z profilem działalnością firmy. W efekcie autorskich rozwiązań, zastosowanych przez projektantów powstały

,

które w pełni oddają misję przyświecającą działalności częstochowskiego, nowoczesnego biura nieruchomości. Sympatycznie uśmiechnięte, miłe w dotyku domki

reklamowe-24 maskotki reklamowe domek CNIF

z pewnością przyczyniają się do obalenia mitu skostniałego „pośrednika”, pobierającego wynagrodzenie wyłącznie za skojarzenie stron.

Dane wpisu

Data
29 września 2012

Autor
reklamowe-24

Kategoria

Zostaw odpowiedź