Reklamowe-24

Reklamowe-24 niezastąpione kompendium wiedzy o artykułach reklamowych, stroje reklamowe, maskotki reklamowe, gadżety reklamowe, szaliki

Maskotki reklamowe pełne szczęścia, czyli Thoni Alutec

reklamowe-24 maskotki reklamowe koniczynka Thoni Alutec

,

którymi firmy obdarowują swoich klientów, stanowią najczęściej produkty masowe, projektowane bez jakiegokolwiek związku z firmą posługującą się nimi, jako „swoimi” firmówkami. W jaki sposób, maskotki reklamowe, najczęściej trafiają do puli firmowych gadżetów reklamowych, w statystycznej firmie, postaramy się przedstawić w dzisiejszym artykule.

wybierane na podstawie wyników ogłoszonego wcześniej konkursu, czy choćby poświęconą przemyślanemu wyborowi naradą osób odpowiedzialnych za reklamę w firmie, odbywa się niezmiernie rzadko. Dlatego, jeśli firma w swoim logo, albo w graficznym wizerunku marki nie posiada charakterystycznej postaci lub wizerunku jakiegoś nie abstrakcyjnego przedmiotu, dokonanie wyboru maskotki firmowej (podobnie wybiera sie również firmowe stroje reklamowe) jest czynnością w zasadzie przypadkową. Oczywiście, należy zastrzec, że nie każda firma ma ambicję posiadania unikalnej, oryginalnej i niepowtarzalnej maskotki firmowej. reklamowe-24 maskotki reklamowe koniczynka Thoni Alutec

I nie każda firma obdarowując swoich klientów, albo potencjalnych klientów pluszakami, mimo zainwestowanych pieniędzy, przykłada tak naprawdę jakiekolwiek znaczenie do tego, co i komu wręcza. Czasami w myśl zasady byle było, byle dużo i byle tanio. A to wszystko obudowane przesłaniami, mottami, wizjami typu: oferujemy produkty najlepsze i najwyższej jakości, a klient jest najważniejszy. Niewątpliwie, firmowe nie projektowane i wykonywane indywidualnie dla firmy, nie przekreślają jej zalet i nie mogą być pretekstem do podważania jakości jej oferty. Tym niemniej, , produkowane w wielosettysięcznych nakładach i powtarzające się w gamie gadżetów firmowych różnych firm, postronnego obserwatora zapewne zafrapują, a wymagającego i uważnego komentatora współcześnie działającej branży reklamowej, utwierdzą w przekonaniu, że nie zawsze klient jest najważniejszy.

Wracając do momentu, w którym „zwykłe” zmieniają swój status i zostają uznane jako firmowe

,

osoba (osoby) decydująca o wyborze, najczęściej kieruje się swoimi faunistycznymi sympatiami. Z katalogu importera zabawek lub agencji reklamowej, wybiera model, z którym firma ma nadzieję związać się na lata. I decyduje się na pieska podobnego do pupila prezesa, kotka, o którym opowiadała szanowana przez wszystkich w firmie pani księgowa, albo słonika z trąbą bardziej, niż mniej uniesioną do góry, bo wiadomo, bo Hindusi, bo szczęście. Oczywiście, na potrzeby tekstu trywializujemy, ale, czyż taki sposób wyboru odbiega daleko, od spotykanego w rzeczywistości? Potem chwila refleksji, wybór stosownej kolorystyki (najczęściej nie ma ona nic wspólnego z numerami z wzorników kolorów, którymi do tej pory zadręczaliśmy drukarzy przy naszych papierach firmowych i wizytówkach), prosimy o umieszczenie znaku firmowego na koszulce i nasze są gotowe.reklamowe-24 maskotki reklamowe koniczynka Thoni Alutec

Czy tak jest rzeczywistości. Nie zawsze, a w zasadzie rzadko, gdyż w wielu, niezmiernie wielu przypadkach okazuje się, że właśnie ten wybrany przez nas model (co za rozeznanie i gust) jest najpopularniejszy, cieszy się największym wzięciem wśród klientów agencji reklamowej i właśnie wczoraj sprzedano resztę ze sprowadzonych w ubiegłym miesiącu 10 kontenerów. Okres oczekiwania, na te, a nie inne , to około 3 miesiące, no ale, skoro ten ważny event odbywa się już za dwa tygodnie, to może wybierzemy inne, NASZE ? I tak dalej. Czy ten typ konwersacji z pracownikiem agencji reklamowej to zupełna abstrakcja? Kto tak uważa, niech pierwszy rzuci w monitor kamieniem.

A czy jeśli, a czy kiedy, zostaną wybrane, zamówione, zintegrują się z wizerunkiem firmy, przy kolejnym zamówieniu, np. za 2, 3 lata, nie może wydarzyć się sytuacja, że kolejna rozmowa z dostawcą maskotek reklamowych, potoczy się według znanego już scenariusza, z tym, że wiodącą będzie informacja, iż „nasze” wycofano z produkcji i co oczywiste z wszystkich dostępnych ofert, jakiś czas temu.reklamowe-24 maskotki reklamowe koniczynka Thoni Alutec

Dlatego najlepszą receptą na WŁASNE firmowe

maskotki reklamowe

jest skontaktowanie się firmą zajmującą się projektowaniem i produkcją maskotek firmowych. Maskotki reklamowe pochodzące z takiej firmy stanowią gwarancję unikalności, firmowej aranżacji kolorystycznej oraz powtarzalności bez względu na upływ czasu.

O tym, że przychylność przynosi nie tylko słoń, ale i oryginalne maskotki reklamowe w innej formie, mogą świadczyć pogodne wizerunki, jakie prezentują wszystkim szczęśliwym posiadaczom maskotki reklamowe firmy .

Zostaw odpowiedź