Reklamowe-24

Reklamowe-24 niezastąpione kompendium wiedzy o artykułach reklamowych, stroje reklamowe, maskotki reklamowe, gadżety reklamowe, szaliki

Maskotki reklamowe pasztetowe, czyli Pożeracz Profi

Reklamowe-24 maskotki reklamowe Pożeracz Profi

Projektując

,

warto koncentrować się nie tylko na marce, kolorystyce, czy logo firmy, której reprezentantem mają być firmowe , ale przy wyborze postaci, obiektu lub zwierzaka, warto skupiając się oczywiście na grupie docelowej firmy, posiłkować się doświadczeniem firm projektujących

.

Bo tylko odpowiednio przygotowani, wyposażeni w stosowną wiedzę, i to nie tylko i wyłącznie z zakresu produkcji zabawek, producenci, podołają wyzwaniom rzuconym przez wymagających, dążących do tworzenia czegoś unikalnego Klientów. W zależności od koncepcji oraz oczekiwań Klientów, by uzyskać coś naprawdę wyjątkowego, nierzadko przydaje się znajomość nie tylko historii, kultury, etnografii, ale nawet socjologii lub psychologii.

Wszak

,

to nie tylko sympatyczne

,

fajne

,

ale przede wszystkim sposób na personifikację , realizowany w postaci czystych emocji generowanych przez obiekty, którym można przypisać nie tylko cechy, ale poprzez specyficzną formę i tradycyjne sposoby postępowania można wygenerować z nich świat organiczny, który, nie siląc się na jakiekolwiek filozofowanie, ani nie powołując się nawet na jakiekolwiek badania, wytwarzają dużo więcej uczuć niż nieożywione przedmioty, a jak powszechnie wiadomo, za emocjami nadąża więź, która tym jest większa, im emocje są silniejsze.

Reklamowe-24 maskotki reklamowe Pożeracz Profi

Projektując

warto skoncentrować się na istotnych szczegółach, które choć niezauważalne dla większości odbiorców, wykorzystując podświadomość, wywołują projekcję niezwykle korzystną dla reklamowanej , produktu lub usługi. Dlatego stworzenie

,

Reklamowe-24 maskotki reklamowe Pożeracz Profi

o ściśle przemyślanych proporcjach, na przykład z większą, niż zazwyczaj jest to przyjęte głową, której centralnym punktem są duże, odpowiednio dobrane kolorystycznie i kształtowo, duże oczy, stanowią niemal 100% gwarancję na przyciągnięcie większej uwagi, niż sprawiają to

,

o bardziej symetrycznych,  tradycyjnych, standardowych konfiguracjach.

Dobrym, a co tam, idealnym przykładem takiego zabiegu psychologiczno-maskotkowo-marketingowego jest firmy , który składając się z dużej głowy, a co tam, składając się niemal wyłącznie z wielkiej gęby, zwieńczonej ogromnymi, wyłupiastymi oczami, wywołuje naprawdę pozytywne emocje. Bo przecież osoba o nieco większej głowie, kojarzy się z wprost z niemowlęciem, a stąd już prosta droga do odruchów opiekuńczych, czyli niezwykle silnych emocji pozytywnych, gwarantujących zaopiekowanie się małym osobnikiem. A gdy uzupełnieniem, a może zwieńczeniem całej postaci, są duże, cóż to, że wyłupiaste, oczy, z wyraźnie zaznaczonymi źrenicami, sprawiają, że

(a więc i ) od razu postrzeganie jako bardziej rzetelne, otwarte, życzliwe i po prostu sympatyczne.

Zostaw odpowiedź