Reklamowe-24

Reklamowe-24 niezastąpione kompendium wiedzy o artykułach reklamowych, stroje reklamowe, maskotki reklamowe, gadżety reklamowe, szaliki

Stroje reklamowe jako Corporate Identity, czyli szafka kuchenna

Reklamowe-24 stroje reklamowe szafka kuchenna

mogą stanowić doskonały element działania reklamowego i marketingowego każdej firmy.

,

choć stanowią, najczęściej jeden, niekoniecznie najważniejszy element kampanii reklamowej, przez swoją uniwersalność, gabaryty oraz mobilność, mogą stanowić doskonały element identyfikacji wizualnej każdej firmy. Za identyfikację wizualną firmy, zwaną z angielska , enigmatyczni twórcy tej definicji uważają przede wszystkim zbudowanie koncepcji, a następnie ujednolicenie wszelkich składników wizerunkowych firmy, co w założeniach, powinno służyć zbudowaniu trwałego wizerunku firmy.

Reklamowe-24 stroje reklamowe szafka kuchenna

Końcowym efektem pracy wykonanym przez firmy specjalizujące się w , winno być uzyskanie takiej rzeczywistości, aby firma ich klienta, przyswajana była przez otoczenie, jak największą liczbą zmysłów i, aby komunikowała się z otoczeniem za pomocą symboli, barw, dźwięków oraz kształtów, czyli wpływających na podświadomość odbiorców bodźców.

Profesjonalnie, jakże często w ostatnich czasach nadużywa się tego słowa, opracowana , z założenia powinna być poprzedzona audytem, precyzyjnie określać charakter strategii, określić wartości oraz pozycję ,  wskazywać archetyp, strategię emocjonalną i tożsamość ,  dążyć do opracowania standardów zachowań, oraz wskazać na przewidywane korzyści, uzyskane po precyzyjnym zrealizowaniu i wdrożeniu strategii.

Reklamowe-24 stroje reklamowe szafka kuchenna

Jedną z wprost niezliczonych złotych myśli, lub oczywistych, oczywistości, którą można zapamiętać po lekturze książki 22 niezmienne prawa marketingu (autorzy Al Ries i Jack Trout), jest stwierdzenie, że około 75 % wrażenia przy pierwszym kontakcie z marką, to wizerunek. Trudno się z tym nie zgodzić, jeszcze trudniej polemizować, ale może jest to najlepsze miejsce tego felietonu, aby zadać sobie to pytanie. Co wspólnego ma ze strojami reklamowymi.

Odpowiedź jest prosta i oczywista. Wszystko. Choć z żalem należy dodać, że ta wielostronna forma , jaką są dla animatorów, które jedni nazywają jako (), inni , a , konsekwentnie używa określenia

,

nie są tak często postrzegane i doceniane przez strategów identyfikacji.

Reklamowe-24 stroje reklamowe szafka kuchenna

Bo najczęściej tożsamość każdej firmy zaczyna się od wykoncypowania nazewnictwa (tzw. naming), kreacji odpowiednio dobranego logotypu oraz określenie symbolu , czyli budowy znaku, wyboru kolorystyki firmowej, najczęściej w połączeniu z doborem kroju pisma, wdrożenia systemów oznakowania przestrzennego od  elementów architektonicznych, po identyfikację zewnętrzną i wewnętrzną firmy, opracowanie wyglądu druków oraz opakowań firmowych, obrandowanie floty samochodów służbowych, stoisk reklamowych, czy służbowej odzieży.

A ponieważ

od odzieży oddziela, cienka, niewidoczna linia, z pełnym przekonaniem możemy przypomnieć i zaproponować , jako istotny element identyfikacji wizualnej firmy, każdej firmy. Choćby takiej, jak Studio meblowe „Pod Zamkiem”, którego , czyli , stanowią oprawę fotograficzną i wypełniają w 100%, omawianą przez nas w tym artykule rolę.

Zostaw odpowiedź