Reklamowe-24

Reklamowe-24 niezastąpione kompendium wiedzy o artykułach reklamowych, stroje reklamowe, maskotki reklamowe, gadżety reklamowe, szaliki

Szaliki jak marzenie, czyli Dreamliner 787 LOT

zwłaszcza, te dziane na maszynach dziewiarskich, zakończone po obu końcach, najczęściej jednobarwnymi frędzlami, kojarzą się w powszechnym, a zwłaszcza medialnym przekazie z kibicami. Taka hipoteza jest jak najbardziej uzasadniona, gdyż od czasu rozwoju zorganizowanego ruchu kibicowskiego, ultrasi na całym świecie chętnie korzystają z różnych akcesoriów kibica, które w jednoznaczny sposób identyfikują ich przywiązanie do ulubionego klubu, albo drużyny. Najbardziej rozpoznawalnymi, a jednocześnie najpopularniejszymi gadżetami kibica kibica.

Ale przeznaczenie takich szalików może znaleźć także inne zastosowanie. I dziane , zarówno jedno, jak i dwustronne, z powodzeniem mogą spełniać swoje przeznaczenie. Także w innych dziedzinach życia społecznego, politycznego, czy gospodarczego, jakże niezwiązanych ze sportem, czy odległych mentalnie od kreowanych przez nieprzyjazne kibicom środowiska lub media wartościom.

reklamowe-24 szliki Dreamliner787 LOT

Można to osiągnąć, korzystając z podstawowej wartości, jaką swoim wyglądem oraz strukturą materiału oferują

.

Jest to mianowicie powierzchnia, wbrew pozorom nie taka mała, do w zasadzie dowolnego, ograniczonego estetyką i możliwościami kolorystycznymi maszyny dziewiarskiej, wykorzystania. Najczęściej spotykane na rynku , posiadają wymiary 150 cm na 20 cm, co daje powierzchnię niemal 1/3 metra kwadratowego. I to w modnej w ostatnich latach, telewizorowej konwencji, im szerzej, tym lepiej. Stosunkowo niewielkie po złożeniu rozmiary, odporność na zginanie i upadek, dowolna forma ekspozycji, a także walory cieplne i ozdobne, gdy wykorzystywane są jako dodatek do odzieży, sprawiają, że po tą formę prezentacji i reklamy sięgają coraz częściej firmy, które chcą wyjść lub uzupełnić zaklęty krąg, jaki stanowią standardowe gadżety reklamowe, typu długopis, brelok, albo zapalniczka.

Napięcie rosło od kilku lat, w ostatnich tygodniach narastało, w kilku poprzednich dniach zaczęto odliczanie, aż wreszcie dzisiaj, wszystkie media, na swoich czołówkach, miały tylko jedną informację. Powtarzana nieustannie, zaczęła się nieodparcie kojarzyć z tytułem jednej z powieści Jacka Higginsa.

Chodzi oczywiście o pierwszego nie tylko w Polsce, ale i w Europie, Boeinga 787 Dreamliner (jak tłumaczą angliści „Liniowiec marzeń”). Ten wykonany niemal w całości z materiałów kompozytowych samolot pasażerski średniego rozmiaru, zasilił flotę polskiego narodowego przewoźnika, czyli . I choć zapewne wszyscy zainteresowani, a także mniej zainteresowani, ale uważni obserwatorzy lub czytelnicy wiadomości, poznali wiele szczegółów i mniej lub bardziej interesujących informacji, związanych z samolotem, jego budową, obsługą, jakością oraz sytuacją ekonomiczną LOTu, to portal Reklamowe-24 również pozwala sobie na zauważenie obecności Dreamlinera w Polsce.

Reklamowe-24 szaliki LOT Dreamliner

I pragnie zasygnalizować, że wśród wielu zapewne zacnych, okolicznościowych i wartościowych pamiątek dzisiejszego dnia, znalazły się markowe i firmowe

.

Markowe i firmowe , w jak najbardziej dosłownym tych słów znaczeniu.

Zostaw odpowiedź