Reklamowe-24

Reklamowe-24 niezastąpione kompendium wiedzy o artykułach reklamowych, stroje reklamowe, maskotki reklamowe, gadżety reklamowe, szaliki

Szaliki klubowe, czyli Armia Wisły

to najbardziej rozpoznawalne i istotne dla każdego zaangażowanego w dopingowanie swojej drużyny, ulubionego zawodnika lub ukochanego klubu, . Najbardziej zaangażowani, doskonale zorganizowani kibicowsko ultrasi, podzieleni często na odróżniające się symboliką fankluby, zjednoczeni miłością do klubu, któremu kibicują. Działalność na dobro swojego klubu i środowiska kibicowskiego, demonstrowanie przywiązania do barw klubowych realizowana jest przede wszystkim poprzez czynne kibicowanie w trakcie zawodów sportowych.

Reklamowe-24 szaliki klubowe Armia Wisly

W trakcie meczów na własnym stadionie, ultras organizują i prowadzą doping własnej drużyny, głównie poprzez chóralne, wielokroć powtarzane śpiewy, naprzemienne włączanie się do dopingu poszczególnych sektorów, rytmiczne oklaski oraz melodyjne przyśpiewki.

Widowiskowe oprawy meczów, składające się niejednokrotnie z wieloczęściowych prezentacji, o tematyce nawiązującej do historii lub aktualnych wydarzeń w klubie, komentujące zachowania działaczy piłkarskich lub odnoszące się do wydarzeń politycznych w kraju. Najbardziej efektowne dla oglądających są oprawy wieloelementowe, tworzone z wykorzystaniem różnych detali.

Wielobarwne folie i kartony do tworzenia układów graficznych, często o zmiennej treści, stosowane najczęściej przed rozpoczęciem meczu, w trakcie wchodzenia zawodników na boisko, prezentacji drużyn oraz zajmowania przez nie pozycji wyjściowych. Kibice klubów z tradycjami, posiadających własny hymn, wykorzystują czas prezentacji na początku meczu również do odśpiewania tej pieśni, z dumnie wznosząc w górę swoje barwy, czyli

szaliki klubowe.

 

Pozostałe, równie efektowne prezentujące się elementy opraw uzyskuje się używając , , i bannery wywieszane na ogrodzeniach, , serpentyny, , oraz całą gamę środków pirotechnicznych. Efektownie podświetlane oprawy uzyskuje się stosując race, zimne ognie, , , wulkany czy . Tego typu widowiska są bardzo kosztowne, gdyż oprócz środków gromadzonych z dużym wyrzeczeniem przez kibiców na ich zakup, obciążają kasę klubu nakładanymi przez różnorakie instytucje karami za ich stosowanie.

Ultras realizują wspieranie swojego klubu również na meczach wyjazdowych, wspierając swą drużynę, niezależnie od odnoszonych wyników, narażając się często nie tylko na szykany, agresję i ataki na szaliki klubowe, organizowane przez miejscowych kibiców lub chuliganów, ale również prowokacje i agresję służb zwanych nie wiadomo, dlaczego porządkowymi.

,

których premierowa edycja była opatrzona efektowną i wyjątkowo imponującą oprawą na meczu Wisła KrakówRuch Chorzów w dniu 2011-09-25.

Aby artykuł nie kończył się w stylu „onetowym”, należy dodać, że mecz zakończył się wygraną Wisły Kraków 3:2.

Zostaw odpowiedź